Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yigido Evinde Gol Yemiyor
Alt 05.11.2011, 10:40   #3
Morten58
Usta Yiğido
 
Morten58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.09.2011
Mesajlar: 2.358
Thanks: 1.836
1.176 Mesajına 2.680 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 805 Morten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz seinMorten58 kann auf vieles stolz sein
Standart Cevap: Yigido Evinde Gol Yemiyor

Sivasspor elbet gol yemez Savunmayida Ofansida birlik ve beraberlik'de yaptik ve gol yemeden gercek YIGIDO gibi mücadale ederek maci sonuna kadar hak ederek kazandik. Sivassporumuzun Süper Ligde yenemeyecegi Takim yok herzaman böyle onyarsak ki inaniyorum oynayacagiz Galatasay'ida yeneriz, Gencleri'de yeneriz ve Trabzonspor'u da yeneriz. Sivassporumuz Süper Ligde fizik gücü en iyi olan tek Takim bunu Riza Hocamiz'in iyi Antremanlarina ve Hocanin kafasinda Teknik'e bagliyorum. Sivassporumuz gercekten Lige iyi hazirlandi iyi Trasnferler yapti cok pahali olmasada ve bunun karsilindada güzel galibiyetler yasatti Sivassporumuz 4 Eylül Bursa'Ya 3-0 ve Fenerbahce 2-0 kazandigimiz maclarda. Ve Eskisehir ve Besiktas maclarinda hakem büyük rol oynmisti. Sonra Kayserispor-Sivasspor macinda mac öncesi Sivasli Oyuncular alt yazida 3 Takim kümeye düsürüldügü görmüs ve sok olmus ve piskolojik acidan maci farkli kaybetti. Yani anlatmak istedigim konu Sivasspor bazi maclarda sahipsiz kaldi bazi maclarda baski altinda oldu ama Allah'a cok sükür bu sorunlari Taraftarlarimizin destegi ile Hocamizin ve Teknik Ekibin yardimlariyla bu sezon sorun yasamayacagiz ve yasamayiz insallah.

Yani ben Sivasspor hep cikin yine bos alanlar gördüm Televizyonda Kale arkasinda bu olmasin lütfen Yigidolarimiza sahip cikalim.

Son olarak Sivassporumuz sampiyonluga ondadigi sezonlarda ve Bursa ve Fener macindada fark görülmüstür ben gördüm.

Ben inaniyorum zaten futbolda birinci faktör inanmak,calismak kendine güvenmek,pes etmemektir.

Cok Tesekkür ederim!

Anadolun yillarca süren suskunlugunun Ciglidir Sivasporrrrrrr!
Morten58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı Morten58'a Teşekkür Ediyor...