Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor 2-0 Fenerbahce
Alt 08.11.2011, 18:12   #91
infial§
Usta Yiğido
 
infial§ - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.09.2011
Yaş: 44
Mesajlar: 2.531
Thanks: 1.455
1.015 Mesajına 1.893 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 827 infial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunftinfial§ hat eine strahlende Zukunft
Daumen runter Cevap: Sivasspor 2-0 Fenerbahce

Alıntı:
COBANSARAYLI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
sty de sivaspor 2-1 fenerbahce demistim ve yigidolarimizin maci aslanlar gibi cikip kazanacagini hissettim ve danimarkadan maca gittim,bekledigim gibi oldu fenerbahceyi eze eze yendik lami cimi yok. sivassporumuzun o mukemmel oyunu karsisinda fenerbahce hezimetten kurtuldu o mac 5-6 olurdu ama olsun 2-0 da net skor bagirmaktan sesim kisildi gollerden sonra cok keyif aldim sivassporumuzun oyunundan cok keyif aldim egerki ikinci yari pedrieli cikarip rasmusseni alsaydi oyuna vallahi 5- 6 olurdu o mac yinede hepsini alnindan opuyorum. Futbolcular inanmisti galibiyete ama stadyumdaki yigidolar cok durgundu dogru duzgun kirmizi beyaz bile yapmadilar eskiden kapali-maraton karsilikli tezahurat yaparlardi hic olmadi ev sahibi takimin taraftari takimi ateslemesi lazim ama vallahi takim kendi kendini atesledi gol attiktan sonra zaten herkes sevinir,onemli olan takimi tezahuratle ataga kaldirmak havuz kale arkasindaki bayan tribunu diger lerinden gayretliydi onlarida tebrik ediyorum
Maraton tribunde kı sosyete ye bi turlu taraftarlığı öğretemedık,5500 kışılik tribun bıraz bize ayak uydursalar ortaliğin ********,teşhis doğru ilacı yok maalesef
__________________
TÜRK BAYRAĞI'NIN OLMADIĞI YERDE KARDEŞLİK OLMAZ!!!!
infial§ isimli Üye şimdilik offline Konumundadır