Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!
Alt 25.12.2011, 07:59   #60
SivassporunSesi
Yiğido
 
SivassporunSesi - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.06.2011
Mesajlar: 307
Thanks: 47
91 Mesajına 150 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 580 SivassporunSesi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!

3-Alınacak oyunculara gelirsek...3 veya 4 transfer yapılacak...Transferlerde yurt içi rota ağırlıklı olacak...Duruma göre bu 4 oyuncudan 1 tanesi yabancı olabilir...Şu an için kesinleşen bir isim yok ancak temasta olunan -özellikle yerli-futbolcular var...Daha önce sitede adı geçen macar ligindeki Brezilyalı da silva gündemde değil...Yapılacak takviyelerde öncelik savunma ve forvet hattı sonrasında ise uygun olursa ortasaha...Bu hafta içinde isimler belli olmaya başlar...Kesin isim alınca paylaşacağım, saygılar...

DOGU_BEY Kemal Çağlayan demiştiki sözleşmesi olan oyuncular acaba bir bilgin var mı ? Fesihli oyuncular gelmez demi.
__________________
https://www.facebook.com/58amatorfutbol
Beğenin Yiğidolar
SivassporunSesi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır