Cevap: VOLEYBOL MAÇI !!!
geçen hafta arkas maçına gittik. fazla seyirci yoktu. bu şehrin spor ekabirleri gerçekten ekabir. yahu kardeşim neden tanıtım yapılmaz neden o salonlar dolmaz. takım en üst ligde oynuyor farkındasınız değil mi? biz arkas maçını seyirci desteği olsa alırdık. bu şehirde spor lisesi var. beden eğitimi meslek yüksek okulu var. bir sürü okul var bir sürü genç var ama taraftar yok. nasıl mantık. arkadaşlar ilk 8 e kalması lazım bu takımın. bakın ankaradan yine galibiyetle dönüyor. çocuklara destek moral lazım. rakip kim olursa olsun destek zamanı. 28 aralık çarşamba saat 17:00 yer 4 eylül kapalı spor salonu. bekliyoruuuz
|