Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!
Alt 29.01.2012, 00:18   #159
yiğido58sinan
Tecrübeli Yiğido
 
yiğido58sinan - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.06.2011
Mesajlar: 556
Thanks: 275
206 Mesajına 377 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 605 yiğido58sinan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!

cérny, grosicki, erman, kadir, mehmet, kıvanç, rada, mendonça. Daha ne olacak dünyanın ortasahası var. Bence en önemli iş süresi bitmek üzere olan oyuncularımızı elimizde tutmak. Iskelet kadronun bozulmaması gerek.
__________________
YÖNETİM İSTİFA
yiğido58sinan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır