Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!
Alt 30.01.2012, 18:33   #174
Gangstayigido
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 09.01.2010
Mesajlar: 216
Thanks: 0
59 Mesajına 90 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 622 Gangstayigido FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!

bos yeremi a2 ligi var iyi isleyen bir takima genc alternatifler suna bilmek icin
sag bek diyorsunuz orta saha diyorsunuz a2 den alin
ama böyle oyuncumuz yok diyorsaniz ozaman birinci lig takimi olarak utanmamiz lazim
Gangstayigido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır