Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!
bos yeremi a2 ligi var iyi isleyen bir takima genc alternatifler suna bilmek icin
sag bek diyorsunuz orta saha diyorsunuz a2 den alin
ama böyle oyuncumuz yok diyorsaniz ozaman birinci lig takimi olarak utanmamiz lazim
|