Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!
Alt 30.01.2012, 22:50   #179
asabibaba
Usta Yiğido
 
asabibaba - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.11.2010
Yaş: 49
Mesajlar: 1.743
Thanks: 5.052
992 Mesajına 2.426 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 743 asabibaba FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: 2011-2012 sezonu ara transfer dönemi !!

Alıntı:
babapiton Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Sipas tv de Rıza hoca telefonla bağlandı ve dün bir yabancı kaleciyle anlaşılmış sonra vazgeçilmiş uzun yıllar sivasspor'un kaleciliğini yapacak bir kaleci alalım demişler biriyle görüşüyolarmış büyük ihtimal yarin imza atılacakmış....
yav seyredemedim yerel tv leri bu sene gıcığım onlara hazırlık maçlarından dolayı teşekkür ederim babapiton
__________________
NE MUTLU ŞEHRİNE İHANET ETMEYENE
asabibaba isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda asabibaba'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...