Cevap: Taraftarlara çağrı...!
yarın oynanacak sivasspor bjk maçı soğukta oynanacaktır ancak kayseri maçı kadar soğuk olacağını zannetmem üşüyoruz ama sivasımız içimizi ısıtıyor bu soğuk şubat akşamında sivassporumuzu yalnız bırakmayalım sivaslıyım gururluyum
|