Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: 4 Eylül Maça Hazır
Alt 08.02.2012, 21:53   #148
nuri_58
Usta Yiğido
 
nuri_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 06.07.2007
Mesajlar: 3.064
Thanks: 1.338
582 Mesajına 801 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1011 nuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekanntnuri_58 ist jedem bekannt
Standart Cevap: 4 Eylül Maça Hazır

bilet çok hava sıcak ( gayseri macına gore -22 dereceydi ) -3 den bıse olmaz maraton dolar ama kale arkaları her zamankı gıbı boş kalır malesef :S üst sıralara oynamamıza rağmen taraftar maça gıtmıyor ... önceki seneler sankı daha fazla taraftar gelıodu . inş bjk macını kazanırsak gs macında stad dolar ... o zmanda yönetmn bilet fiyatlarını değiştirmemesi lazım ... zaten önemli olan çekirdek çıtlayıp macı izlemek değil ... takıma destek verip tezahürat yapmak önemli ... inş play off ' a kalırız ... bide bu sene türkiye kupasında iyi olacağımızı düşünüyorum ... şampiyonluk ligdede kupadada zor ... aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz ... yerimizden memnunuz play off a katılmaya yetio fakat ilk 4 ü zorlarız ... önümüzdeki 5 maç çok onemli bunların 2 sinden galibiyet ve 1 inden beraberlık bekliyorum . en kötü ihtimalle oda ... bu sene güzel fakat futbolcularımıza talip çok olur ... takım dağılırsa yıne kümeye oynarız ... inş rıza hoca bülent uygun gıbı yapmaz !
nuri_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla