bilet çok hava sıcak

( gayseri macına gore

-22 dereceydi ) -3 den bıse olmaz

maraton dolar ama kale arkaları her zamankı gıbı boş kalır malesef :S üst sıralara oynamamıza rağmen taraftar maça gıtmıyor ... önceki seneler sankı daha fazla taraftar gelıodu . inş bjk macını kazanırsak gs macında stad dolar ... o zmanda yönetmn bilet fiyatlarını değiştirmemesi lazım ... zaten önemli olan çekirdek çıtlayıp macı izlemek değil ... takıma destek verip tezahürat yapmak önemli ... inş play off ' a kalırız ... bide bu sene türkiye kupasında iyi olacağımızı düşünüyorum ... şampiyonluk ligdede kupadada zor ... aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz ... yerimizden memnunuz play off a katılmaya yetio fakat ilk 4 ü zorlarız ... önümüzdeki 5 maç çok onemli bunların 2 sinden galibiyet ve 1 inden beraberlık bekliyorum . en kötü ihtimalle oda ... bu sene güzel fakat futbolcularımıza talip çok olur ... takım dağılırsa yıne kümeye oynarız ... inş rıza hoca bülent uygun gıbı yapmaz !