Cevap: Sivasspor 0-1 Beşiktaş
hiç bi şey yapmadık ilk yarıda çok hata yaptık tamamen hapsolduk fernandez mustafa pektemek perişan etti çok kötüydük orta sahada derin boşluklar var çogalamıyoruz kısacası sahada kusursuz bir bjk vardı puan ümitlerimizde bence son dkda yıkıldı her zamankı halımız 40 45 arası mutlaka bır gol yeme zorunlulugumuz var sanki ılk yarıdakı futbolla kimse bi şey beklemesın berbattık 2.yarı umarım bır toparlanma sureci yaşarız size şöyle soylim neredeyse dusmeye oynadıgımız maclardakı gıbı oynadık
|