Cevap: Maçı Değerlendirelim
3 puan almamız gerekıyordu ama olmadı macın guzel yanı yenılmedık ama 2 puan kactı
bır başka lafım da hakem ve toramana hakem butun takdır haklarını bjkden yana kullandı hıc ıyı bır mac yonetmedı toramanna gelınce bu adam sıvasın suyunu ekmegını yemış bırıne hıc benzemıyor yazıklar olsun!!!
__________________
kAn kırmızının kAr beyAzA Aşkı!!!
|