09.02.2012, 22:54
|
#42
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 20.08.2010
Mesajlar: 1.479
Thanks: 3.416
550 Mesajına 1.071 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: Taraftarlara çağrı...!
Alıntı:
DOGU_BEY Nickli Üyeden Alıntı
oyun anlamında vasat kaldık ama mücadele iyiydi yine de ... seyirici de iyi gelmişti önceki performanslarımızdan birini sergileyebilsek ya da en kötü ilk yarının sonunda o golü yemesek yin alırdık 3 puanı...Ama çok da üzülmüyor ve kzımıyorum takıma...Kolay değil bu kadar ağır tempoyu kaldırmak ve haftalardır iyi performans sergilemek...İnşallah deplasmandan -aynı mersin maçındaki gibi- alacağımız ekstra puanlarla telafi ederiz..Özellikle de balık takım gçbirliğini ankarada farklı yenceğimze ve onalrın balonunu söndüreceğimize inanıyorum...
|
Inşallah dediğiniz gibi olurda gençlerbirliğinın ilk 4 için şansını zorlaştırabiliriz
|
|
|