trabzon şampiyonluk kupasının sapından iyi tutsun elleri kayarsa bank asyaya düşecekler
trabzona öneri çırpınmayın çünkü her geçen gün batıyorsunuz önce şampiyonluk kupası istediler yok o olmadı bari şampiyonlar ligi gelirlerimize el konmasın dendi şimdi ise ligden düşmeyeleim bir sonraki adım ne olacak türkiye merak ediyor
trabzona bank asyada başarılar en yakın zamanda amatör kümeye bekliyoruz
