Alıntı:
yigidolar06 Nickli Üyeden Alıntı
TÜM YİĞİDOLARI MAÇA BEKLİYORUM ANKARADA İNANILMAZ ŞOV VAR KAÇIRMAYIN TAKIMIN MORALİ FAZLASIYLA YERİNDE AKŞAMKİ ZİYARETİMİZ SONRASI BU MUTLULUĞU GÖZLEMLEDİM HAYDİ HAYIRLISI
|
Arkadasim gecen hafta Fenerbahce macindan sonra ayriliyorum konusu acarak Sivasspor.com ailesinden ayrilacagini vurgulamistin.Hatta vedalasmistin.Görüyorumki talihsiz ve zamansiz bir aciklama yapmissin.Gidisine üzülmüstüm,fakat dönüsüne sevinemedim.Cünki agizdan bir defa söz cikar ve o sözün arkasinda durmak gerekliligine inaniyorum.Saygilarimla.