Cevap: Galatasaray - Sivasspor
ermanın takımdan gitmesi gerek ! çok bencil hiç pas vermiyor . zaten grosickide bu yüzden oyundan soğuyor dikkat edersenız hep kendı basına gıdıp şut cekmeye çalışıyor. karşı karşıya kaldı bomboş pozisyonda ben bile daha sert vururdum . grosicki yada pedriel şart . çok pas hatası yapıyoruz ordu maçındaki gibi . faty de etkisiz ... zor ama umarım kazanan biz oluruz . yarım saat sonra belli olur zaten
|