Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Başkan Kupayı İstiyor
Alt 22.03.2012, 16:12   #4
izmirliyigido
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Başkan Kupayı İstiyor

Kupayı bizde (taraftarlar da) çok istiyoruz başkanım. El ele, gönül gönüle verirsek bu anlamlı kupayı Sivas'a getirebiliriz. Çeyrek Finale kalan tüm takımlardan daha iyi oynuyoruz, daha güçlüyüz. Futbolcularda inanırsa bu iş olur.

Manisa'da takımımızı yalnız bırakmayacağız. İzmirli Yiğidolar orada olacak. Denizli, Balıkesir ve Muğla'dan da geleceklerle beraber tribünleri dolduracağız.








.
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...