Konu
:
Çalımbay “ Kırılma maçı oynayacağız”
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Çalımbay “ Kırılma maçı oynayacağız”
23.03.2012, 08:14
#
4
58MUAMMER58
YASAKLI ÜYE
Üyelik Tarihi: 09.02.2010
Yaş: 56
Mesajlar: 2.810
Thanks: 1.660
1.294
Mesajına
2.666
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Çalımbay “ Kırılma maçı oynayacağız”
ACIMAK YOK İNŞALLAH KAZANIRIZ
____MANİSA LAYIK OLDUĞU YERE GİDECEK_____
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 58MUAMMER58'a Teşekkür Ediyor...
Ferhat06
,
izmirliyigido
58MUAMMER58
Açık Profil bilgileri
58MUAMMER58 - Daha Fazla Mesajını bul