Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?
Alt 27.03.2012, 13:12   #21
sivaslıadem
Usta Yiğido
 
sivaslıadem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.02.2010
Mesajlar: 2.396
Thanks: 3.701
976 Mesajına 2.004 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 839 sivaslıadem BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?

biraz oynatmamak lazım ama küstürülmemesinden yanayım
kritik zamanlarda(daha doğrusu sorumluluk almak istediğinde) neler yapabileceğini herkes biliyor
genel kanaatim kalması yönünde
türkiyede iyi oynayamayıp da başka ülkelerde patlama yapan oyuncu cok
satılacaksa ucuza gönderilmemeli en az 5 milyon euro bonservis istenmeli
sivaslıadem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla