Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?
Alt 27.03.2012, 16:11   #27
karasarlıyiğido
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 16.06.2010
Mesajlar: 213
Thanks: 2
77 Mesajına 114 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 607 karasarlıyiğido FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?

bence kalmak istemiyor ama sorun ne ise halledilmeli takımla ve teknik heyetle sorunu yok ama sosyal açıdan daha iyi olanaklara sahip bir şehir sorunu var diye düşünüyorum.ligtv eşiyle ve kendiyle röportaj yapmıstı.sunucu türkiyeye alıştınızmı diye soruyor grosiçkinin eşi doğal olarak direk istanbul çok güzel diyor bence eşi istemiyor sorun bu...
karasarlıyiğido isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla