Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?
bence kalmak istemiyor ama sorun ne ise halledilmeli takımla ve teknik heyetle sorunu yok ama sosyal açıdan daha iyi olanaklara sahip bir şehir sorunu var diye düşünüyorum.ligtv eşiyle ve kendiyle röportaj yapmıstı.sunucu türkiyeye alıştınızmı diye soruyor grosiçkinin eşi doğal olarak direk istanbul çok güzel diyor bence eşi istemiyor sorun bu...
|