Konu
:
Grosicki'yi gören oldu mu?
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?
27.03.2012, 21:41
#
33
münihli_58
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 07.10.2007
Mesajlar: 1.364
Thanks: 2.732
515
Mesajına
1.118
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
828
Cevap: Grosicki'yi gören oldu mu?
Grosickinin aklini basina getirmek lazim ama Quaresma degilki Hocayla tartissin
en iyisi yedek birakmak gecen mactaki gibi biraz hirs yapsin
münihli_58
Açık Profil bilgileri
münihli_58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
münihli_58 - Daha Fazla Mesajını bul