Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Bilica Gelirmi
Alt 04.04.2012, 12:29   #10
nejmi58
Tecrübeli Yiğido
 
nejmi58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 692
Thanks: 218
151 Mesajına 272 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 nejmi58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Bilica Gelirmi

Alıntı:
tavarih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Defans adamına ihtiyacımız mutlaka var bence. Ama artık imaj ve profesyonellik bakımından sorunlu olan Bilica değildir bana göre. Öncelikle TFF şu süreç ile ilgili kesin bir açıklama yapsın ve tam olarak rahatlayalım daha sonra transfer düşünülür bana kalırsa. Transfer sezonu bu sezon çok geç başlayacak. Avrupa Şampiyonası da var zaten. Üstelik eldeki oyuncularımızdan Kadir, Erman, Eneramo halen sözleşme uzatmadı.
kadir ile erman 2013 yilina kadar uzattilar...
nejmi58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla