Alıntı:
tavarih Nickli Üyeden Alıntı
Defans adamına ihtiyacımız mutlaka var bence. Ama artık imaj ve profesyonellik bakımından sorunlu olan Bilica değildir bana göre. Öncelikle TFF şu süreç ile ilgili kesin bir açıklama yapsın ve tam olarak rahatlayalım daha sonra transfer düşünülür bana kalırsa. Transfer sezonu bu sezon çok geç başlayacak. Avrupa Şampiyonası da var zaten. Üstelik eldeki oyuncularımızdan Kadir, Erman, Eneramo halen sözleşme uzatmadı.
|
kadir ile erman 2013 yilina kadar uzattilar...