Konu
:
Stadyum Manifestomuz!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
11.04.2012, 09:41
#
529
kkemal58
Yiğido
Üyelik Tarihi: 12.08.2009
Mesajlar: 447
Thanks: 357
214
Mesajına
383
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
661
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alıntı:
kkemal58
Nickli Üyeden Alıntı
http://www.aktifhaber.com/sivasta-33...ir-505635h.htm
arkadaşlar bu linktede 33.000 kişilik olacak diyor hangisi doğru müthiş bi bilgi kirliliği var
eski tarihli bi yazıymış özür dilerim. Bizim bi de bakanımız var arkadaşlar
Yazıklar olsun yaa eğer bu haber doğruysa. Bi başbakanın sözü bu kadar ayağa düşürülür mü? Yazıklar olsun...
kkemal58
Açık Profil bilgileri
kkemal58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
kkemal58 - Daha Fazla Mesajını bul