Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 11.04.2012, 09:41   #529
kkemal58
Yiğido
 
kkemal58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 12.08.2009
Mesajlar: 447
Thanks: 357
214 Mesajına 383 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 661 kkemal58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Alıntı:
kkemal58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
http://www.aktifhaber.com/sivasta-33...ir-505635h.htm arkadaşlar bu linktede 33.000 kişilik olacak diyor hangisi doğru müthiş bi bilgi kirliliği var
eski tarihli bi yazıymış özür dilerim. Bizim bi de bakanımız var arkadaşlar Yazıklar olsun yaa eğer bu haber doğruysa. Bi başbakanın sözü bu kadar ayağa düşürülür mü? Yazıklar olsun...
kkemal58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla