Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 11.04.2012, 21:06   #534
üçyıldız58
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 01.04.2008
Yaş: 52
Mesajlar: 1.091
Thanks: 1.461
562 Mesajına 1.236 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 üçyıldız58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

akp hukumetinin sivasa yatırımları şehir efsanelerini geçti bir başbakanımız var her sivasa gelmesinde muhsin yazıcıoğluyla başlıyor aşık veyselle uzun ince bir yoldayım diyor gidiyor
bir vekillerimiz var bu memleketin geri kalması için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar daha sivasa zerre kadar menfaatleri yok mustafa açıkalın biz senin hakkını yemişsiz bu vekiller bakanda dahil senin tırnağın olamazmış
birde belediye başkanımız var pasa animasyon proje hazırlıyor ne olacak baktıkı sivaslı önüne konulan herşeyi yiyor öyleya üzüm üzüme baka baka kararır
stadyum konusuna hiç girmeyeceğim o yacakları stadyumun direkleri ..............
üçyıldız58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla