Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivaslıyım Diyen Maça..
Alt 14.04.2012, 21:07   #27
kamışlı58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.03.2011
Mesajlar: 837
Thanks: 988
209 Mesajına 321 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 658 kamışlı58 ist ein wunderbarer Anblickkamışlı58 ist ein wunderbarer Anblickkamışlı58 ist ein wunderbarer Anblickkamışlı58 ist ein wunderbarer Anblickkamışlı58 ist ein wunderbarer Anblickkamışlı58 ist ein wunderbarer Anblickkamışlı58 ist ein wunderbarer Anblick
Standart Cevap: Sivaslıyım Diyen Maça..

SİVASSPORLU olmak herkese nasip olmaz istanbul yalakalarına inat ölene kadar sivasspoluyuz lütfen rıza hocayı birileri ikaz etsin oynanan utbol oynattıgı sistem dünyanın hiç bir yerinde yok ya bizim takım uzaydan geldi yada kimse futboldan anlamıyor
kamışlı58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla