Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivaslıyım Diyen Maça..
Alt 15.04.2012, 03:37   #29
B.DUMANLI
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 07.06.2007
Yaş: 67
Mesajlar: 4.363
Thanks: 2.502
2.031 Mesajına 3.824 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1143 B.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekannt
Standart Cevap: Sivaslıyım Diyen Maça..

Hic bir takim ,hic bir sehir satilik degildir olamaz.Bir sehrin futbol takimi o sehrin bir nevi sembolüdür.Bir avuc seyircinin yapmis oldugu cirkin tezahurrat o sehrin takimina mal edilemez.Her kötü tezahuratta o sehirle kötü olmaya kalkarsak,o vakit bu futbolu oynamamiz lazim.Hos görülü olmak sporda temel gayedir.
B.DUMANLI isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda B.DUMANLI'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...