Alıntı:
favori58 Nickli Üyeden Alıntı
Aptullah abi kusura bakmada birazda bu işte sizin suçunuz var. Senin böyle bir şey yapmadığını biliyorum ama diğer gazetelerde çook Fener taraftar derneğinin haberini gördüm,bu konudasivas medyasıda suçlu. Bu utanmaz adamlara niçin yer veriliyor. Bugün sivassporlu iddia eden bir çok gazeteci kısa süre öncesine kadar bu takımların reklamını yapıyordu
|
Evet bencede favori58 doğruları söylüyor. Ama bir tek Abdullah Yiğitle olmuyor. Daha büyük sesler kalemler gerekiyor.