Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 20.04.2012, 21:50   #536
Mete209
Yiğido
 
Mete209 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.04.2012
Mesajlar: 370
Thanks: 1.266
184 Mesajına 384 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 556 Mete209 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Alıntı:
Suat Kılıç'a;

Sayın Bakan Sivaslılar olarak stadyumun kapasitesinin 25000'e düşürüleceği haberini büyük üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız. Sizinde kapasitenin 33000 olacağına dair beyanatlarınız vardı, şimdi ne oldu da bu sözlerinizi unuttunuz. Bizi Mersin ve Malatya'yla nüfus açısından karşılaştırabilirsiniz; ama stadyum kapasitesinin nüfusla değil sportif başarıyla ve spora temayülle alakası vardır. Eğer nüfusla alakası olsaydı Trabzon'a 40000'in üzeri kapasiteli stat yerine 20000 kişilik yapılsa yeterli olacaktı.

Son olarak Sayın Bakan, Toki'nin sitesine 33000 olarak çıkmış stadımızın kapasitesinin 33000 olarak ihale edilmesini tüm Sivaslılar olarak rica ediyoruz.
Alıntı:
İsmet Yılmaz'a

Sayın Bakan Sivaslılar olarak stadyumun kapasitesinin 25000'e düşürüleceği haberini büyük üzüntüyle öğrenmiş bulunmaktayız. Sizinde kapasitenin 33000 olacağına dair beyanatlarınız vardı, şimdi ne oldu da bu sözlerinizi unuttunuz. Bizi Mersin ve Malatya'yla nüfus açısından karşılaştırabilirsiniz; ama stadyum kapasitesinin nüfusla değil sportif başarıyla alakası vardır. Eğer nüfusla alakası olsaydı Trabzon'a 40000'in üzeri kapasiteli stat yapılmazdı.

Sayın Bakan belki farkında değilsiniz; ama bu stadın 33000'lik olması Sivas'ın geleceği için çok önemlidir. İleride yapılacak bir organizasyonda Sivas'ın da yer alması Sivas'ın tarihi ve turistik değerlerinin tanıtımı için çok önemli bir fırsat olacaktır.

Son olarak sizden stadın kapasitesinin 33000 olması için gerekli girişimlerde bulunmanızı rica ediyoruz. Bizde Sivas halkı olarak üzerimize düşeni yapmaya hazırız.
Arkadaşlar Sivas'ın geleceği için önemli olan stat için gelin bir mesajda siz gönderin.

ismet.yilmaz@tbmm.gov.tr
http://www.facebook.com/suatkilichayranlari
http://www.facebook.com/bakan.ismetyilmaz

Bu işin peşini bırakmayalım. Herkes en az bir mesaj yollasın, ayrıca sitede "Stadyum Manifestomuz" eskisi gibi anasayfada yayınlansın. Sesimizi duyuralım.

Not: Stadyum kapasitesi konusunda farklı düşünenler lütfen mesaj yazmasın. Dışarıya karşı birlik mesajı vermemiz lazım.
Mete209 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 4 Kullanıcı Mete209'a Teşekkür Ediyor...