Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 21.04.2012, 21:35   #540
58SARKISLALI58
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.10.2009
Mesajlar: 202
Thanks: 1
49 Mesajına 64 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 631 58SARKISLALI58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

tepkimizi koymaliyiz soz namustur basbakan 30 35bin kisilik stad dan bahsediyor sozun namuslugu nerde kaliyor ..sivaslilar olarak gereken tepkimizi koymaliyiz ve birlik icinde bu sdata 30 bin kisilikden asagi olmamasidir sessiz kalmayalim yapilacaginada inanamiyorumda gelen soz veriyor giden soz veriyor ortada fol yok yumurta yok sivasliyi kandirip duruyorlar
58SARKISLALI58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda 58SARKISLALI58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...