Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stad'yumma' Gözünü !
Alt 16.05.2012, 23:46   #129
58MUAMMER58
YASAKLI ÜYE
 
58MUAMMER58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.02.2010
Yaş: 56
Mesajlar: 2.810
Thanks: 1.660
1.294 Mesajına 2.666 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok58MUAMMER58 Fazla söze gerek yok
Standart Cevap: Stad'yumma' Gözünü !

ÖNCELİKLE bu stadyumun enaz 30 bin kişilik olması için çabalayan tüm yiğidolara teşekkür ederim böyle facebok tvitter filan ordan bişey çıkacağına inanmıyorum bu stadyum meselesini gündeme getirip gerçek sivaslının tepkisini gündeme getirecek 5 ayak vardır:

1-)YERELMEDYA=gündeme getirmedikleri gibi üstüne bu stadı kabüllenmiş gibi yalakaları tvlerine çıkartıp A.K.P nin borazanlığnı yapmışlardır onların gözüyle bakarsak hak vermek lazım medya yönetmek zordur paralıdır tüm türkiyede mantar gibi tvler türemiştir bu tvler öyle indirici kaldırıcı büyütücü ağrı sızı giderici hap melhem sahte bal reklamıyla yürümez yalakalık karşılığı yemlendiklerini gayet iyi biliyorum büyük patronu kızdırmamak için eleştiriye halk tepkisine izin vermezler vermiyorlarda

2-)SİYASİLER =ikdidar vekillerinin umrunda olduğumuzu sanmıyorum olsak bile bu sözü veren şahsa söz geçirecek güçte kalibrede cesarette olduklarına hiç inanmıyorum mecliste grubu bulunan partilerden chp vekili saolsun bişeyler yapmaya çalıştı mhp diye parti sivasta zaten yokk gibi belediye başkanı desen ruh gibi burdanda bişey beklemiyorum

3-)KULÜP YÖNETİMİ=başta sayın başkan mecnun bey ve arkadaşları 25 bin kişilik stad bize fazlasıyla yeter diyerek rıza göstermiştir boşuna zorlamanın anlamıda yok ordanda destek yok

4-)TARAFTARLAR=ne hikmetse sivasta yaz kış yağmur çamur demeden en az 6-10 bin kişilik kemik taraftarlar vardı buharlaşmış sanki tepkisiz etkisiz küskün kırgın adam bananeci burda saolsun yırtınan 3 5 kişiyle sesimizi kimsenin duyacağınıda sanmıyorum hem protesto etmeye kalkışılsa bile o kültür yok birlik beraberlik yok istanbulda tff yi protestoya 15 kişi gidebildik aleme rezil kepaze olduk burdanda hayır yok

5-)SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİ= elini sallasan 50 tane siviltoplum örgütü var bunların çoğu sivasa küfretmek için gelenlerin en ön saflarında yeralan örgütlerdir ellerinden gelse sivası bikaşık suda boğarlarişleri yoktuda sivasa 30 binkişilik stadmı yapın diyecekler o taraftanda bi hayır yok biz boşa kürek çekiyoruz sanıyorum
58MUAMMER58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı 58MUAMMER58'a Teşekkür Ediyor...