Alıntı:
58MUAMMER58 Nickli Üyeden Alıntı
futbolcuyu tanımıyorum fiyatı eğer 400 ooo €ise pahalı bu paraya afrikadan avrupadan dany bilica gibi çok sağlam adamlar alınır yok alınmışsada hayırlı olsun
|
Haklisin kardesim! Ben alinacak diye demiyorum ben düsüncem di size iletim dedim. Eger alinsa gercekten iyi olur kendisi sivasli oldugu icin elinden geleni yapacaktir onun da büyük payi var Adanada.