Konu
:
Başbakan'ın kapısında yatacağım
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Başbakan'ın kapısında yatacağım
30.05.2012, 23:23
#
35
kara
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 605
Thanks: 0
0
Mesajına
0
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Başbakan'ın kapısında yatacağım
anlaşıldı elazığ seneye düşer böyle mal bir başkanı varken bir cacık olmaz.
Bu Konuda kara'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
Mete209
kara
Açık Profil bilgileri
kara nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
kara - Daha Fazla Mesajını bul