Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor “Onuru için” 2 milyon dolar” ödem
Alt 31.05.2012, 22:59   #2
yorumyapıyombenya
Tecrübeli Yiğido
 
yorumyapıyombenya - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 20.10.2005
Mesajlar: 961
Thanks: 211
362 Mesajına 849 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 860 yorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDIyorumyapıyombenya TAM BIR BEYEFENDI
Standart Cevap: Sivasspor “Onuru için” 2 milyon dolar” ödem

Bak şimdi Wooterin adını duydum yine günaha girdim furbolcunun kralını kaçırdık
__________________
Gökhan BOZKAYA
yorumyapıyombenya isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda yorumyapıyombenya'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...