Konu
:
Sivasspor “Onuru için” 2 milyon dolar” ödemiş!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor “Onuru için” 2 milyon dolar” ödem
31.05.2012, 22:59
#
2
yorumyapıyombenya
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 20.10.2005
Mesajlar: 961
Thanks: 211
362
Mesajına
849
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
860
Cevap: Sivasspor “Onuru için” 2 milyon dolar” ödem
Bak şimdi Wooterin adını duydum yine günaha girdim furbolcunun kralını kaçırdık
__________________
Gökhan BOZKAYA
Bu Konuda yorumyapıyombenya'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...
eyuphulagu
yorumyapıyombenya
Açık Profil bilgileri
yorumyapıyombenya nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
yorumyapıyombenya - Daha Fazla Mesajını bul