Cevap: Sivasspor “Onuru için” 2 milyon dolar” ödem
bende cok güldüm ilk okudugumda... bak yabanci medyada birisi reza calembya veya memet yidliz yazarmi... insanlar saygisizlik olmasin diye bütün isimleri birer birer arastirir. Yapmazlarsa gazetenin medyasal güvenilirligini zedeleyebilir.
|