Cevap: Grosicki Nerede Hocam ?
Grosicki sırf euro 2012 için ikinci yarı son 8 maçta oynamadı. Adamın aklı fikri bundaydı. Tembel bir futbolcumuz ama işine gelince oynuyo, adamın teknik ekip tanıdığı felan yok son sekiz maçta sırf aklındakilere göre hareket etti 4 büyüklerle ve diğer maçlarda göremedik. Bari şans verse e kendini gösterse mantık olarak cabukcak kafasında değişik düşüncelere giren bir futbolcu burda kendini göstermesi Sivasspor açısından cok iyi olur. Bugüne kadar kaç futbolcudan milyonluk bonservis aldık.
|