Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor
Alt 11.06.2012, 17:17   #87
Mete209
Yiğido
 
Mete209 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 09.04.2012
Mesajlar: 370
Thanks: 1.266
184 Mesajına 384 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 557 Mete209 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivas stadyumu ihaleye çıkıyor

Kime: ali.turan@tbmm.gov.tr
Sayın Turan, Sivas'a yapılacak stadyumun kapasitesinin 25000'e düşeceği haberi ayyuka çıkmışken sizin bu konuda herhangi bir girişiminizin olmaması Sivaslılar olarak bizi ziyadesiyle üzmüştür. Sivas'a yapılacak stadyum 33000 olarak daha önce ihaleye çıkmışken şimdi 25000'e düşerse bunun sorumluluğunu bu dönem milletvekilleri üzerine almış olacaktır.

Bilmem farkında mısınız, ama yeni yapılacak stadın 33000 olması herhangi bir organizasyonda Sivas'ın tanıtımı için bulunmaz bir fırsat olacaktır.

Sayın Turan ben bunları içimdeki Sivas sevdası yüzünden yazıyorum. Yoksa banane stattan, spor salonundan. Eğer sizde bizim kadar Sivas'ı seviyorsanız başbakanın söz verdiği gibi stadı 33000'lik yaptırmak için gayret sarfedin, yok eğer içinizde böyle bir sevgi yoksa boşverin gitsin...
Mete209 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı Mete209'a Teşekkür Ediyor...