Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Transfer 2012
Alt 28.06.2012, 22:37   #611
asabibaba
Usta Yiğido
 
asabibaba - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 29.11.2010
Yaş: 49
Mesajlar: 1.743
Thanks: 5.052
992 Mesajına 2.426 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 743 asabibaba FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Transfer 2012

Alıntı:
Üsüyoruz58Reis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Piyasa durulması diye birşey yok.Açıkta kalmış futbolcu var,kelepir futbolcu var,sorunlu futbolcu var.

Pazarlarda akşama doğru meyve ve sebzelerin fiyatı düşer çünkü iyiler seçilmişken elde kötüleri kalmıştır.
demem şuydu.. herkes kendini büyük takımda hayal ediyor hele bir onlar alsın gerisi beleş yada artık mı oluyor .. yapmayın haksızlık etmeyin dengeli harcama ve transferle yıkılmaz armada olduk ve daha da olacağız... büyüklerin transferi biterse piyasa düşer demem bu idi.. hatırlarsan Eneramayu ben yazmıştım ama mini sohbete yazmıştım .. ewet haklısın orta da kaldı... geçen yıl ki fiyattan düşüğe bile oynayabilir .
__________________
NE MUTLU ŞEHRİNE İHANET ETMEYENE
asabibaba isimli Üye şimdilik offline Konumundadır