Cevap: Yeni Kupa, yeni heyecan
Kulüpler Birliği'nin gevşekliği. 5 kuruş fazla kazanalım diye Lig TV'nin ekmeğine yağ sürüyorlar. Ama haksızda değiller şikenin ortaya çıktığı bir dönem boyun eğmek zorundalar gelirler, reklamlar düşüyor çünkü.
Yeni kupaya gelince madem lig kupası yapılacak 18 takım katılsın.
Türkiye kupasında statü değişikliğine gidilsin. 3. ligdeki bütün takımlar katılsın elemelere. Şuan sadece 2.lige çıkmaya hak kazanan takımlar katılabiliyorlar. Hiç bir takım seri başı olmasın ve herkesin şansı olsun.
|