Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor - AS Monaco
Alt 19.07.2012, 20:25   #68
cemahmety
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.05.2012
Mesajlar: 1.427
Thanks: 99
444 Mesajına 750 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 657 cemahmety FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivasspor - AS Monaco

Doğa kayayı hiç beğenmedim alicanla mehmet nas oynasın daha iyi. Faty yine kötüydü. Abdülkaidr fazlasıyla yetersiz. Korcan ziya navratil atıf erman cerny iyilerdi. uğur eh işte(Erhan güveni neden oynatmadı anlamış değilim). yabancı forvet artık bu saatten sonra takıma gelicek adapte olucak zor gibi görünüyor. Pedriel tek umudumuz
cemahmety isimli Üye şimdilik offline Konumundadır