Alıntı:
poolat58 Nickli Üyeden Alıntı
Kardeşim öncelikle güzel bilgilerin için çok teşekkür ederim sana. kadir zaten almanyada büyümüş diye biliyorum. nasılsın ın almancası neden bilimiyormuş ki 
|
yok kardesim o belcikada yasadi ve ordaki almanca gercek almancaya göre farkli siveleri baska onlarin ondan unutmusda olabilir bilemicem
