Alıntı:
münihli_58 Nickli Üyeden Alıntı
yok kardesim o belcikada yasadi ve ordaki almanca gercek almancaya göre farkli siveleri baska onlarin ondan unutmusda olabilir bilemicem 
|
anladım kardeşim. türkçesi pek iyi değil zaten. erman falan çok dalga geçiyor
