Alıntı:
sebasteia Nickli Üyeden Alıntı
sözüm direkt sana değil, yorumun içeriği ile ilgili. senin bu söylediğini her sezon başı onlarca insan bu forumlarda yazıyor. onları dinleyince bir anda şok oluyorsun, rakipler inanılmaz transferler yapıyor, yıldız yağdırıyor, sivasspor yönetimi ise uyuyor! komşunun tavuğu komşuya kaz görünüyor. mantık hatası burada işte.
ben bu sene ilk 8'de olacağımızı ve ilk 6'yı zorlayacağımızı düşünüyorum. bunu da yazdım buraya.  zamanı gelince kopyalarım bu mesajı.
kısacası benim görüşüm, eneramo'nun yeri hariç geçen seneden çok daha iyi/alternatifli bir kadromuz var ve rakiplerimiz de kesinlikle geçen senelerden çok daha iyi durumda değiller.
|
Arkadaşlar çabuk unutuyor işte mersin,kayseri şöyle transfer yapdı şöyle uçtu falan.Aynı mersin geçen sene de bjk dan ,gs dan bütün şöhretleri topladı,sonuç ne: hiç.Çok transfer çok başarı değildir,biz iskeleti koruyup akıllı transferlerle altternatifli iyi bir kadro oluşturduk.