Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Başarısız Olalım ?
Alt 31.07.2012, 00:25   #22
erhan 10
Tecrübeli Yiğido
 
erhan 10 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 17.01.2008
Mesajlar: 532
Thanks: 291
191 Mesajına 342 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 727 erhan 10 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Neden Başarısız Olalım ?

Oturmuş kadro diyorsunuz,iskelet diyorsunuz ve bunu takımın skorer ismi(Eneramo) gidince söylüyorsunuz.Nerde forvet? Geldiler,oynadılar da uyum mu sağlayamadılar.Her şey için çok ama çok erken.Umarım takım mücadele gücünü kaybetmez aksine daha fazla agresif oyuna döner.Sahada sadece bunları görsek sıralamadaki yerimize ses çıkarmayız.
erhan 10 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla