Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Neden Başarısız Olalım ?
Alt 31.07.2012, 00:44   #10
Çılgın Türk
Usta Yiğido
 
Çılgın Türk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 27.12.2010
Mesajlar: 1.695
Thanks: 58
611 Mesajına 1.051 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 735 Çılgın Türk FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Neden Başarısız Olalım ?

Alıntı:
sebasteia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
sözüm direkt sana değil, yorumun içeriği ile ilgili. senin bu söylediğini her sezon başı onlarca insan bu forumlarda yazıyor. onları dinleyince bir anda şok oluyorsun, rakipler inanılmaz transferler yapıyor, yıldız yağdırıyor, sivasspor yönetimi ise uyuyor! komşunun tavuğu komşuya kaz görünüyor. mantık hatası burada işte.

ben bu sene ilk 8'de olacağımızı ve ilk 6'yı zorlayacağımızı düşünüyorum. bunu da yazdım buraya. zamanı gelince kopyalarım bu mesajı.

kısacası benim görüşüm, eneramo'nun yeri hariç geçen seneden çok daha iyi/alternatifli bir kadromuz var ve rakiplerimiz de kesinlikle geçen senelerden çok daha iyi durumda değiller.
Son üc senede bu takimin iki sene kümede zor tutundugunu göz önüne alirsak transferlere elestirisel yaklasanlarin o kadar da haksiz olmadigini görürüz.

Transferleri yeterli olup olmadigini ligin ilk 7-8 haftasinda görürüz.
Simdi ilk 8'e girer diyen de son 5'e kalir diyen de fal ackmaktan baska birsey yapmis olmaz...
Çılgın Türk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Çılgın Türk'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...