Alıntı:
corner58 Nickli Üyeden Alıntı
Her hayırda bir şer. Her şerde bir hayir vardır. Bu bozgunun sonuda hayır olur inşallah. Yönetime mesaj açisından
|
senin gibi düşünüyorum. inşallah bu mağlubiyet ayaklarımızı yere bastıracak.
ben hep yönetimimize, rıza hocamıza destek oldum. yine olucamda. hazırlık maçı dahi olsa bu mağlubiyeti bizler nasıl kabullenemiyorsak, yönetimimizde kabullenmeyip gerekli adımları atıp, önlemleri alacaklardır.