Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Çalımbay 3 puan istiyor
Alt 31.08.2012, 16:57   #25
sivaslıadem
Usta Yiğido
 
sivaslıadem - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.02.2010
Mesajlar: 2.396
Thanks: 3.701
976 Mesajına 2.004 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 838 sivaslıadem BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Çalımbay 3 puan istiyor

geçen yılki kazandığımız fener maçı gibi oynamalıyız en azından
defansımız iyi değildi borjan güven vermiyordu ancak hücum hattındaki oyuncularımız sahaya cok iyi yayılmışlardı yaptıkları presle kuş (kanarya) uçurtmuyorlardı

yine öyle oynarsak kazanmamıza hiç bir engel yok
sivaslıadem isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla