Cevap: Oyundan memnun ama
Deplasmanda oynadığımız oyundan bizde memnunuzda hocam bir türlü son vuruşları gole çeviremedik,Yediğimiz gol gerçekten yemememiz gereken bir goldü Borjan o topu çıkarabilirdi ama böyle bir topu belkide hiç beklemiyordu. Sağlık olsun diyelim önümüzdeki zorlu Kasımpaşa maçına bakalım..
|