Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yeter sustun Eneramo!
Alt 06.10.2012, 19:33   #10
FirtinaK
Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 16.05.2012
Mesajlar: 291
Thanks: 441
202 Mesajına 481 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 544 FirtinaK FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Yeter sustun Eneramo!

Alıntı:
bassguitar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Eneramo takımda en cok mucadele eden futbolculardan birisi.su an icin takım mac kazanıyorsa eneramonun cok katkısı vardır.ilerde top tutacak tek topcu.takımın ilerde kalması adına artıları cok fazla gol atmasada sorun yok bence..
Üstadim dogru söylüyorsun, sonuna kadar haklisin ama bu dediklerin takimimiz maclari kazandigi sürece gecerli. Borjan her zaman üstün performans göstermeyebilir, skorlar bizi aldatmasin Borjan kurtardi maclarin cogunu.

Eneramo tek basina yeterli degil ofans adina. Ben sahsen millet ne kadar övsede Pedriel´i yararli bulmayanlardanim, tam bir bal yapmayan ari gol tehlikesi neredeyse sifir. Böyle bir durumda hocamiz neden son vuruslari saglam olan Abdulkadir´den yararlanmak istemez anlamis degilim, Eneramo ile cok iyi bir ikili olabirler. Pedriel´e güvendigimiz sans verdigimiz kadar Abdulkadir´e güvensek attigimiz gol sayisi eminim cok daha yüksek olurdu.

Tabi su an hersey toz pembe cünkü takimimiz maclari bir sekilde (Borjan´in üstün performansiyla, Aatif´ida unutmamak lazim bu arada) kazaniyor. Allah göstermesin maclari kaybettigimizde bu gol kisirligi devam ederse elestiriler artar, o zaman kimse Eneramo gol atmasada olur demez.
FirtinaK isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda FirtinaK'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...