Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor'a Özel Davet
Alt 10.10.2012, 09:49   #7
kaptann58
Tecrübeli Yiğido
 
kaptann58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 23.03.2009
Mesajlar: 826
Thanks: 272
248 Mesajına 423 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 713 kaptann58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivasspor'a Özel Davet

Alıntı:
58MUAMMER58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
kimsenin şahsına hakaret edecek derdim yok kimseylede hiçbir alıp veremediğimde yok kimsenin avukatıda değilim bu şehire kim 1 çivi çakıyorsa başım üstünde yeri vardedim bu şehire 33 bin kişilik stad yapılsaydı onu yapan yaptıran adama çekin şunun resmini görmek istemiyorum desem burdaki millet bana nederdi?eğer bu şehire iyi kötü neyse bir hizmet yapılmışsa bunu yapan ister doğan ürgüp olsun ister doğanis ürgüpyan olsun teşekkür etmek hayırlı olsun demek her adam gibi sivaslının görevi olmalıdır bu şehire hizmet yapılmasını istemeyenler yada kıskançlık krizine girenler sindirim bozukluğu yaşayanların hepsine ne idüğü bellisizler dedim bende eğer böyle yapılan hizmetleri görmezsem yapanları aşağılarsam bende ne idiğü bellisiz olurum insan gibi soru sordum gırgır yaptınız iktidar gücü arkasında olanlar bu şehire 1 metre saha yapmışmı?yapmışsa özür diler teşekkür ederim belediye başkanının gücü ne şehri köye çevirir nede köyü şehir yapar ancak bunu genel hükümet yapar adam gibi sivaslılar çok şeyi içine sindirdi bugünekadar stadyum konusu olsun etbalık kurumunun yapılmayışı olsun dikim evinin kaldırılmasını şeker fabrikasının yapılmayışı bölge hastanesinin yapılmayışı cel atelyesinin kaldırılması demirçeliğin piç edilmesini sivasın nüfusunun düşürülmesini milletvekili sayısının düşmesini hayvancılığın tarımın öldürülmesini pkklılara şow yaptırılmasını hergün 10 larca şehit verilmesini çekiç güç askerlerinin askerimizin kafasına çuval geçirmesini ırak halkının başından aşşağı yağdırılan bombaların askerimize hamal gibi taşıttırılmasını bu şehire gönderilen 10 trilyonun geri istenilmesini aynı bakanın sivası utanç şehri yapma gayretlerini yine iktidarın başka bakanının sivası toptan satsan 55 trilyon etmez laflarını heeeep içimize attık sindirdik tüm bunları yapanlara sadık olan görmezden gelen yandaşlığını yalakalığını yapan arkadaşların güzel bir hizmet yapan kişinin resmini görmeyede sabır göstermesi hazmetmesi gerekli diye düşünüyorum
PARTİMDE YOK PIRTIMDA YOK AMA SONUNA KADR KATILIYORUM SİZE
kaptann58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda kaptann58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...