Tekil Mesaj Gösterimi
Takımın Hedefi İlk 10 mu?
Alt 28.10.2012, 23:00   #1
DOGU_BEY
Usta Yiğido
 
DOGU_BEY - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 3.227
Thanks: 4.098
2.159 Mesajına 8.138 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1111 DOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz seinDOGU_BEY kann auf vieles stolz sein
Ausrufezeichen Takımın Hedefi İlk 10 mu?

•Ne hikmetse geçen sezon kapsından döndüğümüz play off tan ve yine Rıza hocayla bunu başardığımız bu mücadeleden sonra, hocanın bu sezon ilk 10 bizim için başarıdır şeklindeki söylemleri ve adeta hedefi küçülterek bizi sıradan, bir inip bir çıkan Antep gibi Gençlerbirliği gibi bir takım görünümüne sokmak istemesini anlayan var mı?

•Bu takım süper lige çıktığı 3.sezondan itibaren hep üst sıraları hedeflemiş hep çıtayı yükseltmiştir...SİVAS şehrinin kaderi için de üst sıraları hedeflemek zorundadır!!!


•Avrupa kapısından döndükten sonra 2 sezon son anda ligde kaldığımız günlerde bile sezon başında hep ilk 4 ilk 5 hedefi konulmuştu...Şimdi ne oldu da birden bire Rıza hoca bu sezon ilk 10 laflarını konuşuyor???

•Eldeki kadro anca buna yeter diyorsa neden sezon başında ısrarla eksik bölgeler için alternatfi olmayan yerler için transferde ısrarcı olmadı? Ya da bjkye gitmek için herşeyi yaparken transfer yapmayı unuttu mu yoksa?

• Eğer hoca unuttuysa bu taraftar asla unutmaz sayın hocam...ve asla bu takım hedef küçültemez...küçültürse artık ligin demirbaşı olmuş olan Sivasspora ve SİVAS şehrinin kaderine ihanet etmiş olur!!!
__________________
...YALNIZLIK,SİGARA KÜLÜ KADAR YALNIZLIK...
DOGU_BEY isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 10 Kullanıcı DOGU_BEY'a Teşekkür Ediyor...