Alıntı:
adres58 Nickli Üyeden Alıntı
Vay kardeşim Bağcılardasın öylemiii... Sana mutlaka yardımcı olacak arkadaş buluruz elbet... Sen yeter ki maça git. 
|
evet atılla abı ogretmen olarak bagcılara atandık ıste bakalım hayırlısı bıraa hastayım ama macaa gıdecegım ınsallah